Bugsnax: همه چیز ما در مورد عجیب و غریب و حواس پرت PS5 ماجراجویی

Bugsnax یکی از عجیب ترین و لذت بخش ترین بازی های ظهور برای پلی استیشن 5 تا کنون. از سازندگان از Octodad می آید

توسط POSHTIBANNEWS در 9 مرداد 1399

Bugsnax یکی از عجیب ترین و لذت بخش ترین بازی های ظهور برای پلی استیشن 5 تا کنون. از سازندگان از Octodad می آید, ناز, عجیب و غریب و واقعا مجذوب ماجرا به سورئال و ما نمی توانید صبر کنید تا آن را تجربه کنند.

اعلام کرد در طول PS5 'آینده از بازی' رویداد Bugsnax است عجیب و غریب ماجراجویی بازی که در آن شما حرکت یک جزیره پر از موجودات غیر معمول است که نه تنها اشکالات بلکه تنقلات. Bugsnax اگر شما خواهد شد. آن را نیز در آینده برای PS4 و PC بنابراین شما نمی خواهد نیاز به یک کنسول نسل بعدی را از دست داد در oddities.

بررسی مورد اعتماد وارد شده است همه چیز شما نیاز به دانستن در مورد Bugsnax از جمله آخرین اخبار, گیم پلی, تاریخ انتشار, تریلر, و بیشتر.

مرتبط: بهترین PS5 بازی

Bugsnax

Bugsnax گیم پلی – آنچه در آن است ؟

طراحی و توسعه توسط اسب Bugsnax یک بازی اول شخص ماجراجویی بازی در مجموعه Snacktooth جزیره است. در اینجا شما نیاز به کشف و ضبط Bugsnax با استفاده از انواع مفتولهای مختلف واقع شده در سراسر جزیره است. آن را مانند یک شکار روبنده, اما شما در حال ابتلا به عجیب و غریب, موجودات زنده به جای استفاده از اشیاء تصادفی.

اما صبر کنید حتی وایلدر. شما می توانید خوراک Bugsnax به محلی Grumpuses خواهد شد که پس از آن اتخاذ خواص فیزیکی هر Bugsnax مصرف آنها. شما می توانید ضبط بهتر نگاه اجمالی از آنچه در این معنی در آشکار تریلر, اما ما می توانیم با اعتماد به نفس این هر دو وحشت زده و لذت بخش در برابر اندازه گیری.

Bugsnax تاریخ انتشار – هنگامی که آن بیرون می آید ؟

Bugsnax در حال حاضر در حال توسعه برای PS4, PS5 و کامپیوتر است و برای هدف Q4 سال 2020 راه اندازی. هیچ تاریخ انتشار خاص تایید شده است اما ما تصور چنین چیزی پدیدار خواهد شد در ماه های آینده.

Bugsnax تریلر – چگونه آن را نگاه می کنید ؟

Bugsnax داستان – آنچه در آن است همه چیز در مورد ؟

طرح Bugsnax است به همان اندازه به عنوان منفرجه و صادقانه میگویم چرا آن را برای تلفن های موبایل بسیار فوق العاده است. شما به عنوان یک خبرنگار روزنامه است که دعوت به Snacktooth جزیره توسط Elizabert Megafig که جزئیات این جزیره غیر معمول ساکنان در یک نامه و چگونه شخصیت ما باید سرمایه گذاری چهارم و سند آنها را برای تمام جهان برای دیدن. متاسفانه پس از ورود در این جزیره همه چیز نیست به عنوان آن را به نظر می رسد و آن را شغل خود را برای کشف دقیقا همان چیزی است که در.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن